Bannerová slepota

Jako bannerová slepota (anglicky Banner Blindness) je označení situace, kdy uživatelé internetových stránek ignorují reklamní plochy a bannery. Uživatelé si v dnešní době už natolik zvykli na typické jednoduché tvary, animace a umístění bannerů, že je už nevnímají.
Zobrazit více »
 

Blog

Pod pojmem blog rozumíme speciální webové stránky, které obsahují pouze příspěvky a články obvykle rozdělené do několika kategorií. Slovo blog (zkráceně ze slova web log) znamená v češtině přibližně „webový zápisník“. Autora blogu označujeme slovem bloger (blogger). Pro podnikatele má největší význam firemní blog.
Zobrazit více »
 

Blogging a blogování

Blogování či blogging je psaní článků na vlastní blog, který může být osobní, nebo firemní. Podnikateli přináší možnost budovat si v očích zákazníků odbornost, důvěru a šířit povědomí o své značce.
Zobrazit více »
 

Cenové srovnávače

Cenové srovnávače, porovnávače nebo srovnávače cen, umožňují internetovým kupujícím vyhledat eshop, na kterém nakoupí nejlevněji. Je také dobrý nástrojem pro získání představy o průměrné ceně zboží, pokud má zákazník podezření podvodu či kvality u příliš levného produktu. Cenové srovnávače jsou obvykle součástí zbožových vyhledávačů.
Zobrazit více »
 

Facebook

Facebook je obrovská sociální síť důležitá pro firmy i soukromé podnikatele, protože na Facebooku mohou propagovat svou značku, výrobky a služby. Facebook má výhodu v tom, že může skvěle posloužit pro komunikaci mezi podnikateli a jejich zákazníky, a umožňuje mezi nimi vytvářet vazby. Facebook vám také nabízí možnost vložit reklamu na své služby.
Zobrazit více »
 

Flash animace

Flash se používá při tvorbě animací, bannerů nebo celých webů. S pomocí flash animace se dá vytvořit dynamická a efektivní prezentace, která internetového uživatele a tedy i potenciálního zákazníka zaujme svým zpracováním a interaktivitou.
Zobrazit více »
 

Internetové katalogy

Internetové katalogy jsou seznamy odkazů na webové stránky, které jsou roztříděny do jednotlivých kategorií a podkategorií. U každého zápisu v katalogu můžete mít popis vaší firemní činnosti, kontaktní informace a zejména právě odkaz na firemní stránky. Vlivem rozvoje internetu dnes vzniká stále více internetových katalogů.
Zobrazit více »
 

Skype

Program Skype umožňuje volání a online psaní (textový chat) prostřednictvím internetu. Přes Skype také můžete provozovat videohovory a telefonovat se svými známými, kolegy, zákazníky, dodavateli a dalšími uživateli. Volání přes Skype je zcela zdarma a je jedno, ve kterých částech světa se účastníci hovoru nacházejí.
Zobrazit více »
 

Sociální sítě

Prostřednictvím sociální sítě mohou mezi sebou internetoví uživatelé komunikovat, sdílet fotky a videa, plánovat akce a srazy, hrát hry, zakládat diskuse nebo se seznamovat s ostatními uživateli. Každá sociální síť má specifické služby, ale komunikace mezi uživateli je zásadním kritériem. V dnešní době je největší sociální sítí Facebook.
Zobrazit více »
 

Věrnostní program

Jedním z nástrojů marketingu je věrnostní program. Na internetu se věrnostní program využívá zejména v internetových obchod. Pokud provozujete vlastní eshop, pak věrnostním programem motivujete zákazníky k opakovaným nákupům a vychovávat si tak stálé zákazníky.
Zobrazit více »
 

Vyhledávače

Internetové vyhledávače umožňují najít webové stránky, na kterých se nachází Vámi požadované informace. Vyhledávače šetří lidem čas, ale největší význam mají pro podnikatele z toho důvodu, že přes vyhledávač najdou zákazníci jejich firemní stránky. Vyhledávače dokážou vašim stránkám přivádět více než polovinu celkové návštěvnosti webu.
Zobrazit více »
 

Zbožové vyhledávače

Zbožové vyhledávače neboli vyhledávače zboží jsou speciální vyhledávače, které uživatelům umožňují hledat konkrétní produkty a obvykle i porovnávat jejich ceny, dostupnost a další parametry.
Zobrazit více »