Jak zvýšit prodej ve vašem eshopu - Podnikatelský web


Kvalita je jednou ze záruk úspěchu. I dobré auto ale potřebuje klíč a zkušeného řidiče, aby ze sebe dostalo ty nejlepší výkony. Vyberte si klíč, který vám vyhovuje ze všeho nejvíc, a naučte se řídit svůj e-shop jako zkušený jezdec Formule 1. V našem článku vám v několika bodech ukážeme jak zvýšit prodej ve vašem e-shopu a co dělat, abyste dosáhli většího úspěchu.

1) Zvyšte svoji návštěvnost

Je několik způsobů, jak propagovat svůj web. Hlavním je, abyste na něj přilákali co nejvíce lidí.

·         Reklama

Reklama je přece jenom nejsilnější marketingový nástroj. Vyžaduje sice určité investice, které se vám ale můžou stokrát vrátit. Máte nějaké spřátelené weby? Domluvte se s nimi na výměně odkazů. Víte o stránkách, které mají co do činění s vaším oborem, ale nekonkurují vám? Zaplaťte jim za to, že si k nim dáte banner. Nebo si objednejte vlastní reklamní kampaň. Čím víc lidí k vám bude chodit, tím větší máte šanci, že něco prodáte.

·         Organický příchod

Zajistěte si organický příchod z vyhledávačů. Zaměřte se na tzv. long tailová klíčová slova, tedy fráze, které mají nízký objem vyhledávání, ale pořád se o ně někdo zajímá. Až je bude někdo vyhledávat, máte velkou šanci, že budete prvním odkazem, který objeví – a tedy i prvním odkazem, na který klikne.

·        Sociální sítě

Jak propagovat web přes sociální sítě určitě víte. O výhodách Facebooku není třeba mluvit. Pokud jste tak ale ještě neučinili, měli byste začít využívat i Google +, Twitter, anebo třeba Pinterest.

2) Zamyslete se nad strukturou svého webu

Je několik faktorů, které snadno potopí i e-shopy s velice zajímavou nabídkou: složité, nepřehledné menu, špatně strukturovaná stránka, nedostatečný popis produktů, nehezké fotky. Tyto chyby snadno napravíte: podívejte se, jak dobře popsat produkty a jak neodradit zákazníka hned při příchodu.

3) Slevy

Je to už v české povaze, že preferujeme všechno, co má na sobě razítko sleva. Využijte toho! Vyhlaste velkou akci: každý, kdo se vyfotí s vaším logem a dá si tuto fotku na svoji facebookovou zeď, u vás bude mít padesátiprocentní slevu na nákup. Kromě zvýšení prodeje posílíte i jméno své značky.

Nezapomeňte sledovat svoji konkurenci a všímat si, co svým zákazníkům nabízí. Internet není o nic méně konkurenční prostřední než běžný trh. Spočítejte si, co vám jaká sleva přinese. S dobrou strategií nemůžete prohrát.

 

tvorba webových stránek zdarma

 

Autor článku:

0 Komentářů

Buď první a přidej komentář.

Přidat komentář

 




 

Trackbacks